Start
  |     |    
Kategorie
Dodaj Og這szenie
Szukaj
Wizyt闚ki             Miasto  
Zamie嗆 Og這szenie
  Mo磧iwo嗆 dodania do 10 zdj耩
  Wy鈍ietlane od 15 dni do 2 miesi璚y
  Mo磧iwo嗆 dodania og這sze premium
Zarz康zaj Og這szeniami
Szukaj Og這sze
Strony internetowe Krak闚
<< Poka wszystkie
Warsztaty User Experience UX - Og這szenia Krak闚
Kategoria: Nauka / Szkolenia /
Dodane: 15/04/2019 17:57:08
tydzie temu
Zapraszamy na trzydniowe 16-godz. warsztaty "User Experience (UX)", kt鏎e odb璠 si w "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 17 maja (piątek) godz. 18.00 – 20.15, 18 maja (sobota) godz. 9.00 – 15.00 oraz 19 maja (niedziela) godz. 9.00 – 14.30.

Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów us逝g

Etapy pracy warsztatowej:
1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.

2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddzia造wania kolorów.

3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawid這wego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formu這wanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formu這wania konstruktywnej krytyki.

Program:
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“
4. Tworzenie i analiza Person
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak dzia豉 kolor, ilustracja, animacja
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Koszt: 560 z brutto

Promocja: Wp豉ta do 7 maja (wtorek) gwarantuje 100 z zniżki, czyli op豉ta wyniesie 460 z brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Zapisy na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=78293
Kontakt:
Publishing School
Telefon:
504-068-626
Email:

Ods這n: 45
      Zobacz Katalog Krakowskich Wizyt闚ek

KRAKOWSKIE OGΜSZENIA
www.krakow-ogloszenia.pl
Copyright © 2011

Krak闚 Og這szenia - Drobne , Darmowe Og這szenia Krak闚 i okolice

Og這szenia Krak闚

 

POLECANE STRONY
Optyk D瑿ica | D瑿ica plastikowe Okna| transport Anglia Ukraina | Tworzenie stron www | Tanie domeny| Cysterny Wroc豉w |