Start
  |     |    
Kategorie
Dodaj Og這szenie
Szukaj
Wizyt闚ki             Miasto  
Zamie嗆 Og這szenie
  Mo磧iwo嗆 dodania do 10 zdj耩
  Wy鈍ietlane od 15 dni do 2 miesi璚y
  Mo磧iwo嗆 dodania og這sze premium
Zarz康zaj Og這szeniami
Szukaj Og這sze
<< Poka wszystkie
Kurs online User Experience – UX - Og這szenia Krak闚
Kategoria: Nauka / Szkolenia /
Dodane: 11/05/2021 17:54:01
miesi帷 temu
Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience”

Termin najbli窺zej edycji: 12, 13, 14 i 15 lipca 2021 r. (pon, wt, 鈔, czw) w godz. 17.25 – 20.30

Dla kogo? Dla web designer闚, os鏏 zwi您anych z marketingiem internetowym, informatyk闚, grafik闚

Miejsce: komputer uczestnika w domu, 陰czenie przez Jitsi


Etapy pracy na kursie
1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymaga biznesowych, metody badawcze UX, okre郵enie indywidualnych potrzeb u篡tkownik闚, postawienie wst瘼nych hipotez oraz pyta w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymaga poprzez analiz zachowa u篡tkownika, zaproponowanie rozwi您a, kt鏎e odpowiedz na oczekiwania odbiorcy.
2. Etap „Design“ (projektowanie rozwi您ania problemu) – narz璠zia do modelowania interakcji oraz zagadnie architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzgl璠niaj帷ego zgromadzone informacje o u篡tkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddzia造wania kolor闚.
3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwi您ania) – poznanie narz璠zi wspomagaj帷ych prowadzenie test闚, umiej皻no嗆 stworzenia prawid這wego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagaj帷ego w prowadzeniu i obserwacji test闚, formu這wanie zmian na podstawie prowadzonych test闚, umiej皻no嗆 formu這wania konstruktywnej krytyki.

Program:
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najwa積iejszych warto軼i
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
3. Przydatne narz璠zia do projektowania UX
4. Tworzenie Person oraz propozycji warto軼i dla produktu / us逝gi
5. User Journey Map, czyli podr騜 u篡tkownika po produkcie
6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalno嗆 link闚, struktur
7. Low-Fidelity / High-Fidelity Wireframes jako spos鏏 rozmieszczenia element闚 na produkcie
8. Prototypowanie jako odpowied na potrzeby u篡tkownika
9. Testowanie produktu wraz z u篡tkownikami
10. Ewaluacja podsumowuj帷a przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“


Promocja: Wp豉ta do 28 czerwca 2021 r. (pon.) gwarantuje 140 z zni磬i, czyli op豉ta wyniesie 480 z brutto (32 z brutto za godz. dydaktyczn zaj耩)

Koszt bez promocji
620 z brutto

Szczeg馧y i zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-ux-2/
Kontakt:
Publishing School
Telefon:
504-068-626
Email:

Ods這n: 18
      Zobacz Katalog Krakowskich Wizyt闚ek

KRAKOWSKIE OGΜSZENIA
www.krakow-ogloszenia.pl
Copyright © 2011

Krak闚 Og這szenia - Drobne , Darmowe Og這szenia Krak闚 i okolice

Og這szenia Krak闚

 

POLECANE STRONY
Optyk D瑿ica | transport Anglia Ukraina | Tworzenie stron www | Tanie domeny|